MagyarJapán

MagyarJapán

2014. június 9., hétfő

Ez képesztő

Eszter lányunk mondta ezt kétévesen, ha valami meglepőt látott. Saját nyelvet hozott létre és tanított minket is rá. Pl. haszijototó, de erről majd máskor.


Ami itt a leginkább képesztő, ahogy az emberek egymással viselkednek. Civilizáltak, azaz elsajátították és művelik az együttélés szabályait. Amióta itt vagyunk keressük a választ arra, hogy mi mozgatja ezt. Nem az erőszak, pedig erősek. Nem a félelem, mert mitől félnének? Valami pozitív erőt kell e keresni. Mennyivel egyszerűbb úgy élni, hogy a mindennapos érintkezésekre kialakult viselkedési minták vannak. Nem rágom magam egy találkozás után, hogy nem bántottam-e meg valakit, illetve nem kell tartsak attól, hogy átgázolnak rajtam, lépten nyomon megsértenek. Itt nem állnak be a mozgássérült parkolóba, köszönnek, vigyáznak a tisztaságra, stb., stb., stb. És még mindig csak a felszínt látjuk. Itt egy kép. Mikor megláttam a meghajló emberkét, akkor azon mosolyogtam mennyire egyszerű kifejezni valamit. Elnézést, mi most felújítjuk Önöknek ezt a templomot. Mi kérünk elnézést..


1 megjegyzés:

  1. Ez tényleg képesztő:D :D Apa hozol nekem egy kis őzikét? Puszi,Szamat

    VálaszTörlés